Webinarium dla seniorów. "ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia"
Data: 29 września 2025 roku
Organizator: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Webinarium jest organizowane w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników
Rynku – CEDUR we współpracy z Minister do spraw Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji
Webinarium „ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia”
Dla kogo
Webinarium jest skierowane do seniorów oraz ich opiekunów.
Cel
Celem webinarium jest przekazanie podstawowych informacji dotyczących ubezpieczeń. Podczas spotkania
uczestnicy dowiedzą się czym są ubezpieczenia, jakie są rodzaje ubezpieczeń, jakie są korzyści wynikające
z posiadania ochrony ubezpieczeniowej oraz na co należy zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy
ubezpieczenia.
Harmonogram
- Logowanie uczestników – od 9:45.
- Rozpoczęcie webinarium – o 10:00.
- Zakończenie webinarium – o 11:30.
Zgłoszenia
- Przyjmowanie zgłoszeń odbywa się wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza
zgłoszeniowego dostępnego pod adresem www.knf.gov.pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria
CEDUR”. - Potwierdzenia możliwości udziału w webinarium zostaną przesłane – do 26 września 2025 roku.
- Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku
zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości udziału oraz zaproszenia
na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco. - W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać
pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej,
bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz zgłoszeniowy należy wskazać
przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Informacje techniczne
W celu udziału w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W webinarium można uczestniczyć
poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do
webinarium zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału w webinarium oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Materiały
Uczestnicy spotkania otrzymają prezentację. Prezentacja zostanie wysłana na adresy e-mail podane podczas
logowania do webinarium.
Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Kontakt
W sprawie webinarium prosimy o kontakt na adres e-mail: cedur@knf.gov.pl podając w temacie wiadomości
tytuł i datę wydarzenia.
Prelegenci:
Paweł Lizak – zastępca dyrektora
Mariusz Kokoszkiewicz – kierownik
Departament Nadzoru Ubezpieczeniowego
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
PROGRAM
29 września 2025 roku (poniedziałek)
