Kozienice - umkozienice.sam3.pl

top news port mapa info kali mstr galp mult inwe Kontakt Dokumenty
PL EN DE
BIP kozienice Herb
logo2
BANER22.jpg d9bafeacdff4523715c8a443e1014edf
biały.jpg 7cdeacc99c72be07256e03c22667ab96
Wnioski i opłaty
[03-03-2016]
1 2 3 4 5 6 7 8

Numery kont do opłat na rzecz Gminy Kozienice:

Podatki i opłaty: 39 1240 5703 1111 0000 4899 3382

OPŁATY

PODATKI LOKALNE

- opłata skarbowa (udzielanie pełnomocnictw, wydanie zaświadczeń, zezwoleń i inne)

- opłata za udostępnienie danych osobowych,

- opłaty cywilnoprawne: dzierżawa, użytkowanie wieczyste, opłata za przekształcenie w prawo własności, prosument, trwały zarząd  i służebność gruntowa.

- opłata adiacencka, renta planistyczna;

- zajęcie pasa drogowego;

- podatek od nieruchomości,

- podatek od środków transportowych,

- podatek rolny,

- podatek leśny.


Opłata za odpady komunalne: 36 1240 5703 1111 0010 9312 5395

Kaucje i wadia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

44 1240 5703 1111 0000 4904 2762


1. Wydział Polityki Społecznej

Dyrektor: Luiza Prus, tel. 48 611 71 71

Wniosek o dodatek węglowy

Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

Wniosek o wydanie odpisu skróconego, zupełnego, wielojęzycznego

Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego

Wniosek o wynajem lokalu pochodzącego z mieszkaniowego zasobu Gminy Kozienice

Druki do wypełnienia przy ubieganiu się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu czasowego

Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

Wniosek o wydanie dowodu osobistego - PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE

Wniosek o nadaniu nr PESEL dla obywatela Ukrainy

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Wnosek o zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego

Zezwolenia na sprzedaz napojów alkoholowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego

Wniosek żołnierza rezerwy oraz osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia rekompensującego

Wniosek o uznanie za żołnierza posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny

Zaświadczenie o kwocie wynagrodzenia pracownika, który odbył ćwiczenia wojskowe

Zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Wniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Wniosek o udzielenie, zmianę, dostosowanie, wydanie wtórnika licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką

Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym

Zawiadomienie o zrzeczeniu się uprawnienia z zakresu transportu drogowego


2. Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska

Dyrektor: Sylwia Gajda, tel. 48 611 71 31

Druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Zgłoszenie eksploatacji instalacji z której emisja nie wymaga pozwolenia

Oświadczenie i zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków

Wniosek o wydanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i nieczystości ciekłych

Druk o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wniosek o ustalenie lokalizacji celu publicznego albo warunków zabudowy PDF, DOC, Przykładowy wzór

Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości

Oświadczenie o zrzeczeniu się od decyzji

Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Wniosek o sprzedaż lokalu na rzecz najemcy

Wniosek o ustalenie wysokości odszkodowania za przejętą drogę

Wniosek o podział z art. 95

Wniosek o wydanie decyzji o podziale

Wniosek o wydanie postanowienia o podziale nieruchomości

Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie należności rozłożonej na raty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew

Wniosek o zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

Wniosek o przeprowadzenie oględzin

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Wniosek o wydanie zaświadzczenia o numerze porządkowym nieruchomości

Wniosek przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - garaże

Informacja, klauzula oraz wniosek o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest

Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. rewitalizacji oraz przeznaczenia działek MPZP

Oświadczenie nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną

Wniosek o wpis do rejestru społecznych opiekunów kotów wolno żyjących

wniosek o zawarcie kolejnej umowy dzierżawy

wniosek o rozwiązanie umowy dzierżawy

wniosek o zawarcie umowy dzierżawy


3. Wydział Finansowo - Budżetowy

Dyrektor: Iwona Kania, tel. 48 611 71 17

Od dnia 01.07.2019 obowiązują nowe formularze deklaracji i informacji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości. Link do formularzy i deklaracji

Deklaracje, informacje i wnioski obowiązujące obecnie:

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1/A

Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1 oraz załączniki ZDN-1 i ZDN-2

Deklaracja na podatek rolny DR-1 oraz załączniki ZDR-1 i ZDR-2

Deklaracja na podatek leśny  DL-1 oraz załączniki ZDL-1 i ZDL-2

Informacja na podatek od nieruchomości IN-1 oraz załączniki ZIN-1, ZIN-2, ZIN-3

Informacja na podatek rolny IR-1 oraz załączniki ZIR-1, ZIR-2, ZIR-3

Informacja na podatek leśny IL-1 oraz załączniki ZIL-1, ZIL-2, ZIL-3

Wniosek o zwrot opłaty skarbowej

Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Oświadczenie o stanie majątkowym

Oświadczenie o stanie majątkowym osoby prawnej/jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej

Wzór wniosku o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych


4. Wydział Edukacji

Dyrektor: Robert Boryczka, tel. 48 611 71 86

Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Gminy za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne i sportowe

Wniosek o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym. Stypendium szkolne/zasiłek szkolny

Wniosek w sprawie organizacji przez gminę bezpłatego dowozu ucznia z niepełnosprawnością

Wniosek o zwrot kosztów przejazdu ucznia oraz jego opiekuna do przedszkola, szkoły lub ośrodka

Potwierdzenie danych o uczniu przez dyrektora placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza/będzie uczęszczał

Wniosek o przyznanie zapomogi zdrowotnej z Funduszu Zdrowotnego dla Nauczycieli


5. Wydział Infrastruktury

Dyrektor: Piotr Szafran, tel. 48 611 71 41

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia w pasie drogowym robót związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

 


6. Wydział Promocji, Kultury i Sportu

Dyrektor: Jarosław Traczyk, tel. 48 611 71 53

Oferta realizacji zadania publicznego

Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego

Oferta realizacji zadania publicznego (Mały Grant)

Sprawozdanie z wykonania zadania pubicznego (Mały Grant)

Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Burmistrza Gminy Kozienice

Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Kozienice na prace konserwatorskie, restauratorskie, lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze Gminy Kozienice

Sprawozdanie z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, lub robót budowlanych przy zabytu

Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia Burmistrza Gminy Kozienice za osiągnięte wyniki sportowe

Wniosek o przyznanie stypendium sportowego dla osoby fizycznej za osiągnięte wyniki sportowe

Oświadczenie stypendysty (doc) / Oświadczenie stypendysty (pdf)

Zobowiązanie-stypendyści sportowi

Wniosek - zasady i warunki używania logo Gminy Kozienice

Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów hotelarskich

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Załącznik nr 1 - opis obiektu

Załącznik nr 2 - deklaracja minimalne wymagania


7. Wnioski dotyczące funduszu sołeckiego

Formularz do wypełnienia - kosztorys 2016

Lista obecności

Protokół z zebrania wiejskiego

Uchwała z zebrania wiejskiego

Wniosek o dofinansowanie

Zaproszenie na zebranie wiejskie 2016


8. Oświadczenia majątkowe.

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (pdf)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (pdf)


9. Oświadczenie zleceniobiorcy.

Oswiadczenie zleceniobiorcy z objaśnieniami 

Załącznik do oświadczenia zleceniobiorcy


Wykaz telefonów Urzędu Miejskiego w Kozienicach

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Wyszukiwarka
Opcje zaawansowane
SMS
SMS
[25-03-2019]
Zasób 2@KOZIENICE.png cf6ebd824c6ba5ca7f7a434ff5e68cd2
kamera online.jpg 591179599d2038d5e13f967bcf1d08fd
w sieci.jpg aa68ddbd14b72eb7a11038f6ab0e5a3a
Ukraina UA.jpg d777d43132256e5680b4d746d797cbe4
Ukraina PL.jpg b170249ce4a6108d680c44f920ac66cd
NIANIA.jpg 2ec90902befa85c351d990a63b4b0adc
ekokozienice.jpg 7dd4bdb1fd0eb29aaa1e0faca1b3bbd4
RPOWM.jpg ace56a9e4f504e35ee62734beed239ae
aktywność.jpg c61483c453d121fd3b6e40e9241a8c6a
turystyczne2.jpg b1d2120039be62917f85aeb69f063373
Elektromobilność.jpg 00289239d0196636395885ac9cc6f5dd
sesje.jpg 636b319843acfccd8be846d6175f044e
Bez nazwy-1.jpg 8372cf9baeebc8b2cbe241e4081797f3
b3.jpg 4b1ad2ebd871f66fa2dae9eea469dcbd
OŚWIETLENIE.jpg 34051ddd23fd1a8b0de1baf921b578f2
Bez nazwy-1.jpg 0b881797878f2c46ee90ce585d17ef82
podatek1.jpg 9a7411a0aef81882bef46b52f2119073
sip.jpg 2b1ae4485c01799ab9f71ac1ddc58a4d
metrobus.jpg c118abce9052ec4007714c537dbddf3f
inwentaryzacja.jpg 722b2a8984fa8362ef799f6c26fe95e4
pomoc.jpg 52916217669091dcb04ac9e2ce66e45c
Rodo.jpg d42e6ffe1ee6518b38e1abbca12bab7f
Urząd Miejski w Kozienicach
ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice
tel. +48 (48) 611 71 00,
fax +48 (48) 614 20 48
e-mail. urzad@kozienice.pl,
IOD iod@kozienice.pl
Godziny pracy Urzędu: Pn - 8:00 - 17:00 / Wt-Cz - 7:30 - 15:30 / Pi - 7:30 - 14:30
Zobacz godziny pracy Kasy » Zobacz godziny przyjęć Interesantów »
ban1bb.jpg 1b865bdc64ba44fb458475b7197f06b0
ban2bb.jpg 208f1a16646e79b546e25bafc2746b2c
ban3bb.jpg b416f6ab3bab329d66bec0fd6769dd9b