Kozienice - umkozienice.sam3.pl

top news port mapa info kali mstr galp mult inwe Kontakt Dokumenty
PL EN DE
BIP kozienice Herb
logo2
BANER22.jpg 44e8ef9e7e197d55b826131769109231
biały.jpg 68b7fa7f941b90683a1bee10bd119f31
Wnioski i opłaty
[03-03-2016]
1 2 3 4 5 6 7 8

Numery kont do opłat na rzecz Gminy Kozienice:

Podatki i opłaty: 39 1240 5703 1111 0000 4899 3382

OPŁATY

PODATKI LOKALNE

- opłata skarbowa (udzielanie pełnomocnictw, wydanie zaświadczeń, zezwoleń i inne)

- opłata za udostępnienie danych osobowych,

- opłaty cywilnoprawne: dzierżawa, użytkowanie wieczyste, opłata za przekształcenie w prawo własności, prosument, trwały zarząd  i służebność gruntowa.

- opłata adiacencka, renta planistyczna;

- zajęcie pasa drogowego;

- podatek od nieruchomości,

- podatek od środków transportowych,

- podatek rolny,

- podatek leśny.


Opłata za odpady komunalne: 36 1240 5703 1111 0010 9312 5395

Kaucje i wadia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

44 1240 5703 1111 0000 4904 2762


1. Wydział Polityki Społecznej

Dyrektor: Luiza Prus, tel. 48 611 71 71

Wniosek o dodatek węglowy

Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

Wniosek o wydanie odpisu skróconego, zupełnego, wielojęzycznego

Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego

Wniosek o wynajem lokalu pochodzącego z mieszkaniowego zasobu Gminy Kozienice

Druki do wypełnienia przy ubieganiu się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu czasowego

Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

Wniosek o wydanie dowodu osobistego - PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE

Wniosek o nadaniu nr PESEL dla obywatela Ukrainy

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Wnosek o zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego

Zezwolenia na sprzedaz napojów alkoholowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego

Wniosek żołnierza rezerwy oraz osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia rekompensującego

Wniosek o uznanie za żołnierza posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny

Zaświadczenie o kwocie wynagrodzenia pracownika, który odbył ćwiczenia wojskowe

Zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Wniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Wniosek o udzielenie, zmianę, dostosowanie, wydanie wtórnika licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką

Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym

Zawiadomienie o zrzeczeniu się uprawnienia z zakresu transportu drogowego


2. Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska

Dyrektor: Sylwia Gajda, tel. 48 611 71 31

Druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Zgłoszenie eksploatacji instalacji z której emisja nie wymaga pozwolenia

Oświadczenie i zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków

Wniosek o wydanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i nieczystości ciekłych

Druk o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wniosek o ustalenie lokalizacji celu publicznego albo warunków zabudowy PDF, DOC, Przykładowy wzór

Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości

Oświadczenie o zrzeczeniu się od decyzji

Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Wniosek o sprzedaż lokalu na rzecz najemcy

Wniosek o ustalenie wysokości odszkodowania za przejętą drogę

Wniosek o podział z art. 95

Wniosek o wydanie decyzji o podziale

Wniosek o wydanie postanowienia o podziale nieruchomości

Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie należności rozłożonej na raty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew

Wniosek o zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

Wniosek o przeprowadzenie oględzin

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Wniosek o wydanie zaświadzczenia o numerze porządkowym nieruchomości

Wniosek przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - garaże

Informacja, klauzula oraz wniosek o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest

Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. rewitalizacji oraz przeznaczenia działek MPZP

Oświadczenie nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną

Wniosek o wpis do rejestru społecznych opiekunów kotów wolno żyjących

wniosek o zawarcie kolejnej umowy dzierżawy

wniosek o rozwiązanie umowy dzierżawy

wniosek o zawarcie umowy dzierżawy


3. Wydział Finansowo - Budżetowy

Dyrektor: Iwona Kania, tel. 48 611 71 17

Od dnia 01.07.2019 obowiązują nowe formularze deklaracji i informacji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości. Link do formularzy i deklaracji

Deklaracje, informacje i wnioski obowiązujące obecnie:

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1/A

Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1 oraz załączniki ZDN-1 i ZDN-2

Deklaracja na podatek rolny DR-1 oraz załączniki ZDR-1 i ZDR-2

Deklaracja na podatek leśny  DL-1 oraz załączniki ZDL-1 i ZDL-2

Informacja na podatek od nieruchomości IN-1 oraz załączniki ZIN-1, ZIN-2, ZIN-3

Informacja na podatek rolny IR-1 oraz załączniki ZIR-1, ZIR-2, ZIR-3

Informacja na podatek leśny IL-1 oraz załączniki ZIL-1, ZIL-2, ZIL-3

Wniosek o zwrot opłaty skarbowej

Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Oświadczenie o stanie majątkowym

Oświadczenie o stanie majątkowym osoby prawnej/jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej

Wzór wniosku o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych


4. Wydział Edukacji

Dyrektor: Robert Boryczka, tel. 48 611 71 86

Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Gminy za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne i sportowe

Wniosek o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym. Stypendium szkolne/zasiłek szkolny

Wniosek w sprawie organizacji przez gminę bezpłatego dowozu ucznia z niepełnosprawnością

Wniosek o zwrot kosztów przejazdu ucznia oraz jego opiekuna do przedszkola, szkoły lub ośrodka

Potwierdzenie danych o uczniu przez dyrektora placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza/będzie uczęszczał

Wniosek o przyznanie zapomogi zdrowotnej z Funduszu Zdrowotnego dla Nauczycieli


5. Wydział Infrastruktury

Dyrektor: Piotr Szafran, tel. 48 611 71 41

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia w pasie drogowym robót związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

 


6. Wydział Promocji, Kultury i Sportu

Dyrektor: Jarosław Traczyk, tel. 48 611 71 53

Oferta realizacji zadania publicznego

Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego

Oferta realizacji zadania publicznego (Mały Grant)

Sprawozdanie z wykonania zadania pubicznego (Mały Grant)

Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Burmistrza Gminy Kozienice

Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Kozienice na prace konserwatorskie, restauratorskie, lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze Gminy Kozienice

Sprawozdanie z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, lub robót budowlanych przy zabytu

Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia Burmistrza Gminy Kozienice za osiągnięte wyniki sportowe

Wniosek o przyznanie stypendium sportowego dla osoby fizycznej za osiągnięte wyniki sportowe

Oświadczenie stypendysty (doc) / Oświadczenie stypendysty (pdf)

Zobowiązanie-stypendyści sportowi

Wniosek - zasady i warunki używania logo Gminy Kozienice

Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów hotelarskich

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Załącznik nr 1 - opis obiektu

Załącznik nr 2 - deklaracja minimalne wymagania


7. Wnioski dotyczące funduszu sołeckiego

Formularz do wypełnienia - kosztorys 2016

Lista obecności

Protokół z zebrania wiejskiego

Uchwała z zebrania wiejskiego

Wniosek o dofinansowanie

Zaproszenie na zebranie wiejskie 2016


8. Oświadczenia majątkowe.

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (pdf)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (pdf)


9. Oświadczenie zleceniobiorcy.

Oswiadczenie zleceniobiorcy z objaśnieniami 

Załącznik do oświadczenia zleceniobiorcy


Wykaz telefonów Urzędu Miejskiego w Kozienicach

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Wyszukiwarka
Opcje zaawansowane
SMS
SMS
[25-03-2019]
Zasób 2@KOZIENICE.png 0d44341221d146e7a6ce547ca12b5c02
kamera online.jpg 5ccdd1e5da1cc10b2859d9a8a8ab30dd
w sieci.jpg 51f8973427db477512b459a93669678f
Ukraina UA.jpg dd5d11d1227aa11e5535436a90ce7247
Ukraina PL.jpg 79d43d78fb91adc5327f205bcf8d7aa7
NIANIA.jpg 7c2125a9e76af13d76ac17dfe8b90ae3
ekokozienice.jpg 07fd38d86a952e3bea089e6a8888af79
RPOWM.jpg 4913ceed3018204d5fe96f3ce8ab349f
aktywność.jpg 7aacdf12218a3e73db4b6d4bb954b96e
turystyczne2.jpg 7adfcf001066aa27b3cf768a131a2170
Elektromobilność.jpg 97bd145d24090a29b3654761b9302ff6
sesje.jpg f272b5dbe199de422f2a6c54fbf038f6
Bez nazwy-1.jpg 776dca13339a81ae151ac63e139d9fb1
b3.jpg c96aa31dd95740bca82a66598fa847b4
OŚWIETLENIE.jpg 20a4da3b7619c26c201c7c3c9903260a
Bez nazwy-1.jpg 44a7efd2f8d91e6952b50621ec3738d9
podatek1.jpg ede216e979ccf1cfea88e297be484f07
sip.jpg 68b38bddfd0cf91b0880365a4b6eeeab
metrobus.jpg a52cb6b191c82bcb996ef0e414b207ae
inwentaryzacja.jpg 015f0ca1704fc8b0421111b2a2713717
pomoc.jpg 0b19535f4433271f2811b0dbf772e94b
Rodo.jpg c674d15e20e7686337e8345735b772e6
Urząd Miejski w Kozienicach
ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice
tel. +48 (48) 611 71 00,
fax +48 (48) 614 20 48
e-mail. urzad@kozienice.pl,
IOD iod@kozienice.pl
Godziny pracy Urzędu: Pn - 8:00 - 17:00 / Wt-Cz - 7:30 - 15:30 / Pi - 7:30 - 14:30
Zobacz godziny pracy Kasy » Zobacz godziny przyjęć Interesantów »
ban1bb.jpg fcf5dba4c067da7ad2336d4bcde5579e
ban2bb.jpg d647ca035913dd865821d941dcc2093e
ban3bb.jpg ea9e802a2c454c08e960aed11a16752c