Kozienice - kozienice.pl

top news port mapa info kali mstr galp mult inwe Kontakt Dokumenty
PL EN DE
BIP kozienice
logo2
rpowm.png 56b4e10ebed4e12a701e024c62505b34
Wnioski i opłaty
[03-03-2016]
1 2 3 4 5 6 7 8

1. Oświadczenia majątkowe.

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (pdf)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (pdf)


2. Oświadczenie zleceniobiorcy.

Oswiadczenie zleceniobiorcy z objaśnieniami 

Załącznik do oświadczenia zleceniobiorcy


3. Wydział Edukacji

Dyrektor: Robert Boryczka, tel. 48 611 71 86

Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Gminy za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne i sportowe

Wniosek o przyznanie stypendium szkolnego

Wniosek w sprawie dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły (ośrodka) lub przedszkola


4. Wydział Finansowo - Budżetowy

Dyrektor: Iwona Kania, tel. 48 611 71 17

Od dnia 01.07.2019 obowiązują nowe formularze deklaracji i informacji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości. Link do formularzy i deklaracji

Deklaracje obowiązujące obecnie:

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1/A

Pozostałe Deklaracje obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.:

Informacja w sprawie podatku od nieruchomości 

Deklaracja na podatek od nieruchomości

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości

Informacja w sprawie podatku leśnego

Deklaracja na podatek leśny

Informacja w sprawie podatku rolnego

Deklaracja na podatek rolny

Dane osobowe współmałżonka (obowiązuje od 2013 r.)

Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Deklaracje obowiązujące w poprzednich latach

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2016 r.)

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości na rok 2016. Dane dotyczące przedmiotów opodatkowania

Deklaracja na podatek rolny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek leśny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2015 r.)

Link do uchwał podatkowych


5. Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska

Dyrektor: Sylwia Gajda, tel. 48 611 71 31

Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, a której eksploatacja wymaga zgłoszenia

Wniosek nr 1 - Wniosek zgłoszenia instalacji

Wniosek nr 2 - Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków

Druk o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Druk wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

Druk wniosku o ustalenie warunków zabudowy

Informacja o wyrobach azbestowych których, użytkowanie zostało zakończone 

Informacja o wyrobach zawierających azbest

Wniosek o rozgraniczenie

Wniosek o nadanie numeru porządkowego

Wniosek o przedłużenie umowy dzierżawy

Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Wniosek o sprzedaż lokalu na rzecz najemcy

Wniosek o ustalenie wysokości odszkodowania za przejętą drogę

Wniosek o wydanie decyzji o podziale

Wniosek o wydanie decyzji środowiskowej

Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie należności rozłożonej na raty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew

Wniosek o zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

Wnosek o przeprowadzenie oględzin

Karta informacyjna przedsięwzięcia

Wniosek przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - garaże

Wniosek o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kozienice

Klauzula informacyjna staowiąca załącznik do Wniosku o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest

Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. rewitalizacji oraz przeznaczenia działek MPZP

Oświadczenie nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną

Wniosek o wpis do rejestru społecznych opiekunów kotów wolno żyjących


6. Wydział Infrastruktury

Dyrektor: Piotr Szafran, tel. 48 611 71 41

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia w pasie drogowym robót związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

wniosek o wydanie zezwolenia kategorii I na przejazd pojazdu nienormatywnego


7. Wydział Polityki Społecznej

Dyrektor: Lucyna Malec, tel. 48 611 71 71

Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego

Druki do wypełnienia przy ubieganiu się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy

Wniosek karta rodziny

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu czasowego

Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

Wniosek o wydanie dowodu osobistego - PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Wnosek o zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego

Zezwolenia na sprzedaz napojów alkoholowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego

Wniosek żołnierza rezerwy oraz osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia rekompensującego

Zaświadczenie o kwocie wynagrodzenia pracownika, który odbył ćwiczenia wojskowe

Zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Wniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru pesel.


8. Wydział Promocji, Kultury i Sportu

Dyrektor: Jarosław Traczyk, tel. 48 611 71 53

Oferta realizacji zadania publicznego

Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego

Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Burmistrza Gminy Kozienice

Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Kozienice na prace konserwatorskie, restauratorskie, lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze Gminy Kozienice

Sprawozdanie z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, lub robót budowlanych przy zabytu

Wniosek o uzyskanie stypendium sportowego

Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia Burmistrza Gminy Kozienice za wysokie osiągnięcia w dziedzinie kultury fizycznej i sportu

Oświadczenie stypendysty

Oświadczenie stypendysty-załącznik

Dane do przelewu-stypendyści sportowi

Zobowiązanie-stypendyści sportowi

Wniosek - zasady i warunki używania logo Gminy Kozienice

Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów hotelarskich

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Załącznik nr 1 - opis obiektu

Załącznik nr 2 - deklaracja minimalne wymagania


9. Wnioski dotyczące funduszu sołeckiego

Formularz do wypełnienia - kosztorys 2016

Lista obecności

Protokół z zebrania wiejskiego

Uchwała z zebrania wiejskiego

Wniosek o dofinansowanie

Zaproszenie na zebranie wiejskie 2016

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
gr.jpg a19b967fe74ea1dde7496ff220995574
Wyszukiwarka
Opcje zaawansowane
SMS
SMS
[25-03-2019]
TURYSTYCZNE KOZIENICE2.jpg c6e5444570f20ec225e927b616256ee7
PSE1.jpg 97ee925020d63cb9e5ef18bd36f43c22
Ochrona powietrza.jpg 9084348e30f46b0668082e0035e0a475
baner sesje na żywo.jpg e0b697b6c7af2589ee1b2638948ea2f7
baner sesje.jpg 4bddb38ec39c08e0516427bbb47ec9e3
Bez nazwy-1.jpg e652178ae1bc9483db709e0e8480fba9
asi.jpg eace343ab4248e65903723b74a4f1da9
b3.jpg 9ea8ccaa3c2efee52cb4bd6649d7ced4
500.jpg bee5323b7c605cbc97091449d872efff
podatek1.jpg abaefa7d22a3c36a0e224cf0bb09a100
sip.jpg 8fe0c3fbb9e632fb0e4577de5b800ebc
fs.jpg 601c9fac4aff37d2e0b97ad537603c24
rewitalizacja.jpg 6b1d66683e555656fc3d48d296d9c0c8
czujniki.jpg 59b9f13abeaee779c232ec8feeb7848c
metrobus.jpg 1db64f5964b4c5f953b1a5eecdd024ae
pomoc.jpg 31c64f3b50e4cd59f4f2d3f53219de49
KOU.jpg d525e53e97cc83c9b914629a6aac7d26
Rodo.jpg 8ad2c92ed96c8b24e3f517343e867b09
ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
tel. +48 (48) 611 71 00, fax +48 (48) 614 20 48
e-mail. urzad@kozienice.pl, IOD iod@kozienice.pl
Urząd Miejski w Kozienicach
Numer konta: 39 1240 5703 1111 0000 4899 3382
Godziny pracy Urzędu: Pn - 8:00 - 17:00 / Wt-Cz - 7:30 - 15:30 / Pi - 7:30 - 14:30
Zobacz godziny pracy Kasy » Zobacz godziny przyjęć Interesantów »
ban1bb.jpg 83dde0c8050ad01a68a61a2bcf29ac20
ban2bb.jpg b5937f5e808257ee178a653f0375ad12
ban3bb.jpg f9b58042ee9a5938c7f19ce70f92b9f5