Kozienice - umkozienice.sam3.pl

top news port mapa info kali mstr galp mult inwe Kontakt Dokumenty
PL EN DE
BIP kozienice Herb
logo2
Wnioski i opłaty
[03-03-2016]
1 2 3 4 5 6 7 8

Numery kont do opłat na rzecz Gminy Kozienice:

Podatki i opłaty: 39 1240 5703 1111 0000 4899 3382

OPŁATY

PODATKI LOKALNE

- opłata skarbowa (udzielanie pełnomocnictw, wydanie zaświadczeń, zezwoleń i inne)

- opłata za udostępnienie danych osobowych,

- opłaty cywilnoprawne: dzierżawa, użytkowanie wieczyste, opłata za przekształcenie w prawo własności, prosument;

- opłata adiacencka, renta planistyczna;

- zajęcie pasa drogowego.

- podatek od nieruchomości,

- podatek od środków transportowych,

- podatek rolny,

- podatek leśny.


Opłata za odpady komunalne: 36 1240 5703 1111 0010 9312 5395


1. Wydział Polityki Społecznej

p.o. Dyrektor: Luiza Prus, tel. 48 611 71 79

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

Wniosek o wydanie odpisu skróconego, zupełnego, wielojęzycznego

Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego

Druki do wypełnienia przy ubieganiu się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu czasowego

Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

Wniosek o wydanie dowodu osobistego - PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Wnosek o zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego

Zezwolenia na sprzedaz napojów alkoholowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego

Wniosek żołnierza rezerwy oraz osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia rekompensującego

Wniosek o uznanie za żołnierza posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny

Zaświadczenie o kwocie wynagrodzenia pracownika, który odbył ćwiczenia wojskowe

Zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Wniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL


2. Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska

Dyrektor: Sylwia Gajda, tel. 48 611 71 31

Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, a której eksploatacja wymaga zgłoszenia

Wniosek nr 1 - Wniosek zgłoszenia instalacji

Wniosek nr 2 - Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków

Druk o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Druk wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

Druk wniosku o ustalenie warunków zabudowy

Wniosek o rozgraniczenie

Wniosek o nadanie numeru porządkowego

Wniosek o przedłużenie umowy dzierżawy

Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Wniosek o sprzedaż lokalu na rzecz najemcy

Wniosek o ustalenie wysokości odszkodowania za przejętą drogę

Wniosek o wydanie cecyzji o podziale nieruchomości

Wniosek o wydanie postanowienia o podziale nieruchomości

Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie należności rozłożonej na raty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew

Wniosek o zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

Wnosek o przeprowadzenie oględzin

Karta informacyjna przedsięwzięcia

Wniosek przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - garaże

Informacja, klauzula oraz wniosek o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest

Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. rewitalizacji oraz przeznaczenia działek MPZP

Oświadczenie nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną

Wniosek o wpis do rejestru społecznych opiekunów kotów wolno żyjących

Oświadczenie oraz wniosek o instalecję przydomowej oczyszczalni ścieków


3. Wydział Finansowo - Budżetowy

Dyrektor: Iwona Kania, tel. 48 611 71 17

Od dnia 01.07.2019 obowiązują nowe formularze deklaracji i informacji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości. Link do formularzy i deklaracji

Deklaracje obowiązujące obecnie:

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1/A

Oświadczenie o stanie majątkowym

Oświadczenie o stanie majątkowym osoby prawnej/jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej

Wzór wniosku o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych

Pozostałe Deklaracje obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.:

Informacja w sprawie podatku od nieruchomości 

Deklaracja na podatek od nieruchomości

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości

Informacja w sprawie podatku leśnego

Deklaracja na podatek leśny

Informacja w sprawie podatku rolnego

Deklaracja na podatek rolny

Dane osobowe współmałżonka (obowiązuje od 2013 r.)

Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Deklaracje obowiązujące w poprzednich latach

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2016 r.)

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości na rok 2016. Dane dotyczące przedmiotów opodatkowania

Deklaracja na podatek rolny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek leśny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2015 r.)

Link do uchwał podatkowych


4. Wydział Edukacji

Dyrektor: Robert Boryczka, tel. 48 611 71 86

Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Gminy za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne i sportowe

Wniosek o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym. Stypendium szkolne/zasiłek szkolny

Wniosek w sprawie dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły (ośrodka) lub przedszkola


5. Wydział Infrastruktury

Dyrektor: Piotr Szafran, tel. 48 611 71 41

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia w pasie drogowym robót związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

wniosek o wydanie zezwolenia kategorii I na przejazd pojazdu nienormatywnego


6. Wydział Promocji, Kultury i Sportu

Dyrektor: Jarosław Traczyk, tel. 48 611 71 53

Oferta realizacji zadania publicznego

Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego

Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Burmistrza Gminy Kozienice

Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Kozienice na prace konserwatorskie, restauratorskie, lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze Gminy Kozienice

Sprawozdanie z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, lub robót budowlanych przy zabytu

Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia Burmistrza Gminy Kozienice za osiągnięte wyniki sportowe

Wniosek o przyznanie stypendium sportowego dla osoby fizycznej za osiągnięte wyniki sportowe

Oświadczenie stypendysty (doc) / Oświadczenie stypendysty (pdf)

Zobowiązanie-stypendyści sportowi

Wniosek - zasady i warunki używania logo Gminy Kozienice

Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów hotelarskich

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Załącznik nr 1 - opis obiektu

Załącznik nr 2 - deklaracja minimalne wymagania


7. Wnioski dotyczące funduszu sołeckiego

Formularz do wypełnienia - kosztorys 2016

Lista obecności

Protokół z zebrania wiejskiego

Uchwała z zebrania wiejskiego

Wniosek o dofinansowanie

Zaproszenie na zebranie wiejskie 2016


8. Oświadczenia majątkowe.

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (pdf)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (pdf)


9. Oświadczenie zleceniobiorcy.

Oswiadczenie zleceniobiorcy z objaśnieniami 

Załącznik do oświadczenia zleceniobiorcy


Wykaz telefonów Urzędu Miejskiego w Kozienicach

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
platforma.png 3346b8139f303494381f96a7cc984d3f
Wyszukiwarka
Opcje zaawansowane
SMS
SMS
[25-03-2019]
Wirus.jpg 00a7ae432df5cef911540d761df452f3
ekokozienice.jpg 9ab48c704e84760b52b46acf6e947cce
RPOWM.jpg b9f83b66869cc78bf5af76a39691c41c
aktywność.jpg 61cb53e6ccf79204cef2307ad0ada0dc
turystyczne2.jpg b52b4886cdf0e9d045ea872e3dc80f04
PSE1.jpg 19a041a03bff73d420eaf8951092e59c
enea.jpg 4b38bdf0644da632fe20c384872a4ac8
Elektromobilność.jpg f088d7f0237857993f66c6284b7202ec
sesje.jpg c50148b498696b0b55590a0db4c17cb0
Bez nazwy-1.jpg ac004e2319a1cc0532a9144cf2ba3a77
b3.jpg 3e2015f9834e4b94590400577e570ac4
podatek1.jpg 6bdf0827ae80047b1462834cad1b31fc
sip.jpg 6c5916018f7a9eaf3dda164a915f63c3
metrobus.jpg b64445f4b1d29062dc4bf38118496d40
pomoc.jpg 40e1ee0cc4032c00054056f1f225de14
KOU.jpg 2f133fbfd058d103e5527756443f983e
Rodo.jpg 2e7c1461434eb26f5add06b779dcb68a
Urząd Miejski w Kozienicach
ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice
tel. +48 (48) 611 71 00,
fax +48 (48) 614 20 48
e-mail. urzad@kozienice.pl,
IOD iod@kozienice.pl
Godziny pracy Urzędu: Pn - 8:00 - 17:00 / Wt-Cz - 7:30 - 15:30 / Pi - 7:30 - 14:30
Zobacz godziny pracy Kasy » Zobacz godziny przyjęć Interesantów »
ban1bb.jpg c4361c656b8cec2d53c44e50b1cc8d16
ban2bb.jpg 8f9a9cf0ee97f4c65c94e2bf088863d8
ban3bb.jpg a1633c7b18df5256d369375812b90819