Kozienice - umkozienice.sam3.pl

top news port mapa info kali mstr galp mult inwe Kontakt Dokumenty
PL EN DE
BIP kozienice Herb
logo2
Korona3.jpg 1f57388f15d970f66e962a0637c4f886
kamera.jpg 3d77f076b2812a02b2c7d91d7a725e31
szczepimy się.jpg d120b544227236653f89a22375cb7d8d
Wnioski i opłaty
[03-03-2016]
1 2 3 4 5 6 7 8

Numery kont do opłat na rzecz Gminy Kozienice:

Podatki i opłaty: 39 1240 5703 1111 0000 4899 3382

OPŁATY

PODATKI LOKALNE

- opłata skarbowa (udzielanie pełnomocnictw, wydanie zaświadczeń, zezwoleń i inne)

- opłata za udostępnienie danych osobowych,

- opłaty cywilnoprawne: dzierżawa, użytkowanie wieczyste, opłata za przekształcenie w prawo własności, prosument;

- opłata adiacencka, renta planistyczna;

- zajęcie pasa drogowego.

- podatek od nieruchomości,

- podatek od środków transportowych,

- podatek rolny,

- podatek leśny.


Opłata za odpady komunalne: 36 1240 5703 1111 0010 9312 5395


1. Wydział Polityki Społecznej

Dyrektor: Luiza Prus, tel. 48 611 71 71

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

Wniosek o wydanie odpisu skróconego, zupełnego, wielojęzycznego

Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego

Wniosek o wynajem lokalu pochodzącego z mieszkaniowego zasobu Gminy Kozienice

Druki do wypełnienia przy ubieganiu się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu czasowego

Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

Wniosek o wydanie dowodu osobistego - PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Wnosek o zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego

Zezwolenia na sprzedaz napojów alkoholowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego

Wniosek żołnierza rezerwy oraz osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia rekompensującego

Wniosek o uznanie za żołnierza posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny

Zaświadczenie o kwocie wynagrodzenia pracownika, który odbył ćwiczenia wojskowe

Zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Wniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Wniosek o udzielenie, zmianę, dostosowanie, wydanie wtórnika licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką

Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym

Zawiadomienie o zrzeczeniu się uprawnienia z zakresu transportu drogowego


2. Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska

Dyrektor: Sylwia Gajda, tel. 48 611 71 31

Druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Zgłoszenie eksploatacji instalacji z której emisja nie wymaga pozwolenia

Oświadczenie i zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków

Druk o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Druk wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

Druk wniosku o ustalenie warunków zabudowy

Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości

Oświadczenie o zrzeczeniu się od decyzji

Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Wniosek o sprzedaż lokalu na rzecz najemcy

Wniosek o ustalenie wysokości odszkodowania za przejętą drogę

Wniosek o podział z art. 95

Wniosek o wydanie decyzji o podziale

Wniosek o wydanie postanowienia o podziale nieruchomości

Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie należności rozłożonej na raty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew

Wniosek o zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

Wniosek o przeprowadzenie oględzin

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Wniosek o wydanie zaświadzczenia o numerze porządkowym nieruchomości

Wniosek przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - garaże

Informacja, klauzula oraz wniosek o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest

Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. rewitalizacji oraz przeznaczenia działek MPZP

Oświadczenie nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną

Wniosek o wpis do rejestru społecznych opiekunów kotów wolno żyjących

wniosek o zawarcie kolejnej umowy dzierżawy

wniosek o rozwiązanie umowy dzierżawy

wniosek o zawarcie umowy dzierżawy


3. Wydział Finansowo - Budżetowy

Dyrektor: Iwona Kania, tel. 48 611 71 17

Od dnia 01.07.2019 obowiązują nowe formularze deklaracji i informacji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości. Link do formularzy i deklaracji

Deklaracje obowiązujące obecnie:

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1/A

Oświadczenie o stanie majątkowym

Oświadczenie o stanie majątkowym osoby prawnej/jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej

Wzór wniosku o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych

Pozostałe Deklaracje obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.:

Informacja w sprawie podatku od nieruchomości 

Deklaracja na podatek od nieruchomości

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości

Informacja w sprawie podatku leśnego

Deklaracja na podatek leśny

Informacja w sprawie podatku rolnego

Deklaracja na podatek rolny

Dane osobowe współmałżonka (obowiązuje od 2013 r.)

Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Deklaracje obowiązujące w poprzednich latach

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2016 r.)

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości na rok 2016. Dane dotyczące przedmiotów opodatkowania

Deklaracja na podatek rolny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek leśny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2015 r.)

Link do uchwał podatkowych


4. Wydział Edukacji

Dyrektor: Robert Boryczka, tel. 48 611 71 86

Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Gminy za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne i sportowe

Wniosek o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym. Stypendium szkolne/zasiłek szkolny

Wniosek w sprawie organizacji przez gminę bezpłatego dowozu ucznia z niepełnosprawnością

Wniosek o zwrot kosztów przejazdu ucznia oraz jego opiekuna do przedszkola, szkoły lub ośrodka

Potwierdzenie danych o uczniu przez dyrektora placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza/będzie uczęszczał

Wniosek o przyznanie zapomogi zdrowotnej z Funduszu Zdrowotnego dla Nauczycieli


5. Wydział Infrastruktury

Dyrektor: Piotr Szafran, tel. 48 611 71 41

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia w pasie drogowym robót związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

wniosek o wydanie zezwolenia kategorii I na przejazd pojazdu nienormatywnego


6. Wydział Promocji, Kultury i Sportu

Dyrektor: Jarosław Traczyk, tel. 48 611 71 53

Oferta realizacji zadania publicznego

Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego

Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Burmistrza Gminy Kozienice

Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Kozienice na prace konserwatorskie, restauratorskie, lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze Gminy Kozienice

Sprawozdanie z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, lub robót budowlanych przy zabytu

Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia Burmistrza Gminy Kozienice za osiągnięte wyniki sportowe

Wniosek o przyznanie stypendium sportowego dla osoby fizycznej za osiągnięte wyniki sportowe

Oświadczenie stypendysty (doc) / Oświadczenie stypendysty (pdf)

Zobowiązanie-stypendyści sportowi

Wniosek - zasady i warunki używania logo Gminy Kozienice

Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów hotelarskich

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Załącznik nr 1 - opis obiektu

Załącznik nr 2 - deklaracja minimalne wymagania


7. Wnioski dotyczące funduszu sołeckiego

Formularz do wypełnienia - kosztorys 2016

Lista obecności

Protokół z zebrania wiejskiego

Uchwała z zebrania wiejskiego

Wniosek o dofinansowanie

Zaproszenie na zebranie wiejskie 2016


8. Oświadczenia majątkowe.

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (pdf)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (pdf)


9. Oświadczenie zleceniobiorcy.

Oswiadczenie zleceniobiorcy z objaśnieniami 

Załącznik do oświadczenia zleceniobiorcy


Wykaz telefonów Urzędu Miejskiego w Kozienicach

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
NSP_KOLOR.png fe25cfe05c2baaac744b3273a2c84aa7
Wyszukiwarka
Opcje zaawansowane
SMS
SMS
[25-03-2019]
w sieci.jpg 6d5e927732bc0e158c327519f0a8b02b
Wirus.jpg e122df8f6e8601e988c99b0cd868fc04
ekokozienice.jpg 5bfe1b4a26fe53ffdee7dec62bcb69f1
RPOWM.jpg 6a3ed5356457fef5e6ece616b9dd42bc
aktywność.jpg c6b12fc66318d387490eb592a4f6beba
turystyczne2.jpg d7df8691a4acc642fb6d1c023cfe45ed
PSE1.jpg 99bfe0ddfdaec9f627fbcd4a745fc430
enea.jpg 5ead3e56916d8ffb8c40834ecafc7680
Elektromobilność.jpg e687f3b85d2447815d1c16e59a712b66
sesje.jpg ceaec8744483a63eb16c39fe979dd4fb
Bez nazwy-1.jpg f476ec4f38e4896e3100db374b0c0996
b3.jpg 05a255d8e122bd39ad9819a9d72f07c6
podatek1.jpg 786fcec4bf5acb7c039db5ec76395ee9
sip.jpg 7afd27a0aa5f8e0c622ebfd54bede44e
metrobus.jpg b607b5fee35e32b42f6ed34e2e278df5
pomoc.jpg 38fed330f401829908375c2c24b4f18e
KOU.jpg 6d0ec5579fc220eabd2cd8bf552f58fe
inwentaryzacja.jpg 3498e7467c7a3e8ff0d8dec573fcc72c
Rodo.jpg 89e394cd6cfc691f3396133d505a9bcd
Urząd Miejski w Kozienicach
ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice
tel. +48 (48) 611 71 00,
fax +48 (48) 614 20 48
e-mail. urzad@kozienice.pl,
IOD iod@kozienice.pl
Godziny pracy Urzędu: Pn - 8:00 - 17:00 / Wt-Cz - 7:30 - 15:30 / Pi - 7:30 - 14:30
Zobacz godziny pracy Kasy » Zobacz godziny przyjęć Interesantów »
ban1bb.jpg 595d2d50573be33d413f63061388b5a3
ban2bb.jpg 6af6c5c500c379d87ed5ef6187e4faa1
ban3bb.jpg b67002c31769183090f8561d95273f4a