Kozienice - umkozienice.sam3.pl

top news port mapa info kali mstr galp mult inwe Kontakt Dokumenty
PL EN DE
BIP kozienice Herb
logo2
kamera.jpg dde2a149ad13211d4f3d2d832b5d532c
szczepimy się.jpg 3011f2f443e5c2e9f43a3c98af0faabe
Wnioski i opłaty
[03-03-2016]
1 2 3 4 5 6 7 8

Numery kont do opłat na rzecz Gminy Kozienice:

Podatki i opłaty: 39 1240 5703 1111 0000 4899 3382

OPŁATY

PODATKI LOKALNE

- opłata skarbowa (udzielanie pełnomocnictw, wydanie zaświadczeń, zezwoleń i inne)

- opłata za udostępnienie danych osobowych,

- opłaty cywilnoprawne: dzierżawa, użytkowanie wieczyste, opłata za przekształcenie w prawo własności, prosument;

- opłata adiacencka, renta planistyczna;

- zajęcie pasa drogowego.

- podatek od nieruchomości,

- podatek od środków transportowych,

- podatek rolny,

- podatek leśny.


Opłata za odpady komunalne: 36 1240 5703 1111 0010 9312 5395


1. Wydział Polityki Społecznej

Dyrektor: Luiza Prus, tel. 48 611 71 71

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

Wniosek o wydanie odpisu skróconego, zupełnego, wielojęzycznego

Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego

Wniosek o wynajem lokalu pochodzącego z mieszkaniowego zasobu Gminy Kozienice

Druki do wypełnienia przy ubieganiu się o lokal z mieszkaniowego zasobu gminy

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu czasowego

Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

Wniosek o wydanie dowodu osobistego - PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE

Wniosek o nadaniu nr PESEL dla obywatela Ukrainy

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Wnosek o zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

Dane dotyczące czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego

Zezwolenia na sprzedaz napojów alkoholowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego

Wniosek żołnierza rezerwy oraz osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia rekompensującego

Wniosek o uznanie za żołnierza posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny

Zaświadczenie o kwocie wynagrodzenia pracownika, który odbył ćwiczenia wojskowe

Zgłoszenie sprzedaży pojazdu będącego przedmiotem świadczeń rzeczowych

Wniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Wniosek o udzielenie, zmianę, dostosowanie, wydanie wtórnika licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką

Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym

Zawiadomienie o zrzeczeniu się uprawnienia z zakresu transportu drogowego


2. Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Środowiska

Dyrektor: Sylwia Gajda, tel. 48 611 71 31

Druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Zgłoszenie eksploatacji instalacji z której emisja nie wymaga pozwolenia

Oświadczenie i zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków

Wniosek o wydanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i nieczystości ciekłych

Druk o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wniosek o ustalenie lokalizacji celu publicznego albo warunków zabudowy PDF, DOC, Przykładowy wzór

Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości

Oświadczenie o zrzeczeniu się od decyzji

Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Wniosek o sprzedaż lokalu na rzecz najemcy

Wniosek o ustalenie wysokości odszkodowania za przejętą drogę

Wniosek o podział z art. 95

Wniosek o wydanie decyzji o podziale

Wniosek o wydanie postanowienia o podziale nieruchomości

Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie należności rozłożonej na raty

Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew

Wniosek o zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

Wniosek o przeprowadzenie oględzin

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Wniosek o wydanie zaświadzczenia o numerze porządkowym nieruchomości

Wniosek przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - garaże

Informacja, klauzula oraz wniosek o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania wyrobów zawierających azbest

Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. rewitalizacji oraz przeznaczenia działek MPZP

Oświadczenie nabywcy o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną

Wniosek o wpis do rejestru społecznych opiekunów kotów wolno żyjących

wniosek o zawarcie kolejnej umowy dzierżawy

wniosek o rozwiązanie umowy dzierżawy

wniosek o zawarcie umowy dzierżawy


3. Wydział Finansowo - Budżetowy

Dyrektor: Iwona Kania, tel. 48 611 71 17

Od dnia 01.07.2019 obowiązują nowe formularze deklaracji i informacji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości. Link do formularzy i deklaracji

Deklaracje obowiązujące obecnie:

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1

Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1/A

Oświadczenie o stanie majątkowym

Oświadczenie o stanie majątkowym osoby prawnej/jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej

Wzór wniosku o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych

Pozostałe Deklaracje obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.:

Informacja w sprawie podatku od nieruchomości 

Deklaracja na podatek od nieruchomości

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości

Informacja w sprawie podatku leśnego

Deklaracja na podatek leśny

Informacja w sprawie podatku rolnego

Deklaracja na podatek rolny

Dane osobowe współmałżonka (obowiązuje od 2013 r.)

Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Deklaracje obowiązujące w poprzednich latach

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2016 r.)

Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości na rok 2016. Dane dotyczące przedmiotów opodatkowania

Deklaracja na podatek rolny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek leśny (obowiązuje od 2016 r.)

Deklaracja na podatek od nieruchomości (obowiązuje od 2015 r.)

Link do uchwał podatkowych


4. Wydział Edukacji

Dyrektor: Robert Boryczka, tel. 48 611 71 86

Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Gminy za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne i sportowe

Wniosek o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym. Stypendium szkolne/zasiłek szkolny

Wniosek w sprawie organizacji przez gminę bezpłatego dowozu ucznia z niepełnosprawnością

Wniosek o zwrot kosztów przejazdu ucznia oraz jego opiekuna do przedszkola, szkoły lub ośrodka

Potwierdzenie danych o uczniu przez dyrektora placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza/będzie uczęszczał

Wniosek o przyznanie zapomogi zdrowotnej z Funduszu Zdrowotnego dla Nauczycieli


5. Wydział Infrastruktury

Dyrektor: Piotr Szafran, tel. 48 611 71 41

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia w pasie drogowym robót związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

wniosek o wydanie zezwolenia kategorii I na przejazd pojazdu nienormatywnego


6. Wydział Promocji, Kultury i Sportu

Dyrektor: Jarosław Traczyk, tel. 48 611 71 53

Oferta realizacji zadania publicznego

Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego

Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Burmistrza Gminy Kozienice

Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Kozienice na prace konserwatorskie, restauratorskie, lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze Gminy Kozienice

Sprawozdanie z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich, lub robót budowlanych przy zabytu

Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia Burmistrza Gminy Kozienice za osiągnięte wyniki sportowe

Wniosek o przyznanie stypendium sportowego dla osoby fizycznej za osiągnięte wyniki sportowe

Oświadczenie stypendysty (doc) / Oświadczenie stypendysty (pdf)

Zobowiązanie-stypendyści sportowi

Wniosek - zasady i warunki używania logo Gminy Kozienice

Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów hotelarskich

Wniosek o wydanie zaświadczenia

Załącznik nr 1 - opis obiektu

Załącznik nr 2 - deklaracja minimalne wymagania


7. Wnioski dotyczące funduszu sołeckiego

Formularz do wypełnienia - kosztorys 2016

Lista obecności

Protokół z zebrania wiejskiego

Uchwała z zebrania wiejskiego

Wniosek o dofinansowanie

Zaproszenie na zebranie wiejskie 2016


8. Oświadczenia majątkowe.

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego radnego gminy (pdf)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (doc)

Formularz oświadczenia majątkowego (wojta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy...) (pdf)


9. Oświadczenie zleceniobiorcy.

Oswiadczenie zleceniobiorcy z objaśnieniami 

Załącznik do oświadczenia zleceniobiorcy


Wykaz telefonów Urzędu Miejskiego w Kozienicach

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Wyszukiwarka
Opcje zaawansowane
SMS
SMS
[25-03-2019]
Zasób 2@KOZIENICE.png a6cd2f247c0d31462d7da24186452ef7
w sieci.jpg 4282f2a91a1097ebf82dead0f8867933
Ukraina UA.jpg 8d05688967e9430d4ea0eedee3273241
Ukraina PL.jpg 99f8e9a3f91890a97652368d6c259927
NIANIA.jpg 6c4322628b1043693dbc1ba073c38e63
ekokozienice.jpg 677716d18e9d7e0a81c79ac58a8f68bd
RPOWM.jpg b0f32b69646c97457ebaf8168b7fd7fa
aktywność.jpg fcd1ae7e6c063a8975a5c3f310fff3c1
turystyczne2.jpg 4134b56f7f7b52dabd78461209f31382
PSE1.jpg 04388cc6217c06f784105c95b9754e9b
enea.jpg d66fa01bd3e556e245fb3d577eb8ed5c
Elektromobilność.jpg 971ea235868ab664260b5223bbae65f9
sesje.jpg 7052e1df48e24d773332ab56750f2ed0
Bez nazwy-1.jpg 4277b3d214cd954fdc31a58663895980
b3.jpg e8e7448073acf5173dd8cd252043cc2b
Bez nazwy-1.jpg e02116c01826b9a2aaa7a7adccd80973
podatek1.jpg 739fe049a3a67f6d3dbfd9ec05f1a6c3
sip.jpg 306ac67721a71ff831e1cdfce6503f3a
metrobus.jpg b92ac9297db1b31dcd8ddd31aa676b96
pomoc.jpg 4db49690acd183ee995f52d3d6d491e6
inwentaryzacja.jpg fb3efe8f115971840d8b8aae76823993
Rodo.jpg 46de91c55fcf656b78d8ed3b733dee3e
Urząd Miejski w Kozienicach
ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice
tel. +48 (48) 611 71 00,
fax +48 (48) 614 20 48
e-mail. urzad@kozienice.pl,
IOD iod@kozienice.pl
Godziny pracy Urzędu: Pn - 8:00 - 17:00 / Wt-Cz - 7:30 - 15:30 / Pi - 7:30 - 14:30
Zobacz godziny pracy Kasy » Zobacz godziny przyjęć Interesantów »
ban1bb.jpg 8cb9d828abbc32817c25bb9e3cff6b21
ban2bb.jpg ceab55a12aa3857134807c4351f2e087
ban3bb.jpg b84351345cb6427985ed0a3070e5589d